tisdag 3 mars 2015

Veckans skiss #53

Hej!

Äntligen tisdag och en ny skiss hos Veckans skiss. Denna gång är det jag som har ritat skissen. Hoppas att den ska falla många i smaken så att vi får in många bidrag. HÄR kan du hitta skissen och många inspirationslayouter.
Här är min tolkning:

Finally it´s Tuesday and a new sketch of Veckans skiss. This time it is I who have drawn the sketch. Hope you like it so that we receive many contributions. You can find the sketch HERE and some layouts for inspiration. Come join us!
Here´s my take on the sketch:


Det är inte ofta som jag själv är med på layouterna som jag gör men denna har viktiga budskap till mig själv som jag behöver just nu eftersom jag är sjukskriven med en kropp som strejkar på alla möjliga sätt. Den var viktig att göra till mig själv där jag är i livet just nu. Alla tre "ordspråken" är så otroligt bra och passande. 

Han en bra dag och jag längtar efter att få se hur ni tolkar min skiss!

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Din tolkning är så vacker, ren och enkel precis som dina layouter alltid är! Gillar jättemycket!

    SvaraRadera