onsdag 15 april 2015

En liten butiks apriltävling

Hej!

Häromdagen såg jag skissen som är utmaningen hos En liten butik denna månad. Gillar!!! Jag har i flera månader haft en bild i huvudet om hur jag ville göra en LO med trianglar. Så det passade jag ypperligt!
 För ett bra tag sedan såg jag en LO med trianglar på Pinterest som jag gillade och ville inspireras av men jag har tyvärr inte sparat den så jag kan inte länka tillbaka till den. Den bilden har funnits med lite i bakhuvudet när jag skapade min LO. Kommer jag inte ihåg fel så tror jag att fotografierna också var som trianglar, men det fick inte jag till. 


Fotona är från skärtorsdagen när det var påskdisco på skolan där man fick klä ut sig. Tjejerna ville absolut vara Dolly Style. En kompis var den tredje tjejen. 

Kram Åsa!

4 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin layout, så ljuvlig i färgerna och kompositionen..... imponerad är jag, fast du gör alltid så bra saker. Söta tjejer är det också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Vad glad jag blir av dina ord! Kram och trevlig helg

      Radera
  2. Jättefint med pastel färgerna och dom små söta fjärilarna.

    SvaraRadera
  3. vad kul att du hakade på :-) känns som de är lite trianglar på modet just nu ;-) superfin blev den!

    SvaraRadera