fredag 3 april 2015

Happy Easter!

Hej!

Vem blev Långlaten hemma hos er i år? 
Jag är glad att jag slapp bli Skärfisen igår. Det känns som om jag kommer slippa det på många år framöver när man har en blivande tonåring i huset... 

You Do har en ny påskutmaning varje dag denna vecka. En av dessa utmaningar är att skapa en vårfräsch inredningsdetalj. Jag har gjort ett pimpat påskägg. 


Jag grundade med decoupage lim och lite sidor ur en gammal bok för att få lite "knölig" struktur. Sen har jag målat ett par varv med gesso. Jag färgade in lite cirklar här och där mha punchinella som mask. På mitten av ägget limmade jag dit lite spets och ett band. 


Till sist dekorerade jag med rosor, blad och olika fjädrar. 


Hoppas att ni får en riktigt fin påsk tillsammans med nära och kära!

Kram Åsa!






1 kommentar:

  1. Ursnyggt Åsa!!! Du kan ju allt du :-) Glad Påsk :-) kram Anna

    SvaraRadera