tisdag 29 september 2015

Idag står jag för skissen -VS #79

Hej!

Nu mina scrapvänner vill jag allt se att ni skickar in ett bidrag till Veckans skiss. Det är jag som står för skissen denna vecka. Det är en rätt enkel och avskalad skiss som ni kan tolka väldigt fritt. 


Det här är ett gammalt foto på mig och min mamma. Jag ser rätt nöjd och glad ut och är väldigt smutsig i ansiktet, men min mamma ser dock inte riktigt lika nöjd ut :-) 

Hoppas ni får lite inspiration från oss i designteamet så att ni vill delta med ert alster. Vi blir så glada då!

Kram Åsa!

3 kommentarer:

  1. Söt snöre!!! Du är lik din mor ser jag nu :-) Härligt foto och snygg LO!!! OCH en mysig skiss som jag absolut måste tolka! ! Ha det gott! ! Kram Anna :-)

    SvaraRadera
  2. This is so gorgeous! Love your CAS style...those hearts are so perfectly placed!!!!

    SvaraRadera
  3. Så himla snyggt som alltid Åsa och vilket fint foto, underbart! Kram

    SvaraRadera